Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

La DOP Les Garrigues engega una campanya de comunicació i promoció de l'oli per impulsar el consum quotidià

Es fixa el focus en Catalunya per potenciar la cultura de l'oli d'oliva verge extra a través d'un anunci en la televisió i les xarxes socials

DOP Les Garrigues, Emili Dalmau, Joan Reñé
Presentació de la campanya "L'important de la vida" de la DOP Les Garrigues, amb el president del Consell Regulador, Emili Dalmau, i el president de la Diputació de Lleida, Joan Reñé. (Foto: DOP Les Garrigues)
La Denominació d'Origen Protegida (DOP) Les Garrigues ha engegat una nova campanya de comunicació i promoció que porta per nom "L'important de la vida". L'objectiu principal és impulsar la DOP a Catalunya i potenciar la cultura de l'oli d'oliva verge extra en el consum quotidià. Per fer-ho s'ha elaborat un espot televisiu que s'emetrà per TV3 en horari de tarda a partir d'aquest dijous durant el programa Divendres i també es podrà visualitzar en la web olidoplesgarrigues.com, a Facebook, YouTube i Instagram.


La iniciativa s'emmarca en un pla de comunicació previst fins al 2020 que vol donar un enfocament a la marca molt més actual i proper apostant per les xarxes socials i participant en diferents esdeveniments dirigits a diferents públics on es fomenti la cultura i coneixença de l'oli.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Manifest

Publicitat
Publicitat