Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

"M" és la nova imatge corporativa de Mollerussa

L’element gràfic que la inspira és la llinda de la capella de Sant Isidori que, convertida en un signe de puntuació modern, corona l'"M' de Mollerussa

imatge corporativa, Ajuntament de Mollerusa,
Imatge de la llinda de la capella de Sant Isidori i la nova imatge corporativa de Mollerussa. (Font: Ajuntament de Mollerussa)
L’Ajuntament de Mollerussa té a partir d’avui una nova imatge corporativa que, partint de la llinda de la capella de Sant Isidori coronant l'"M" de Mollerussa, combina el disseny amb la música electrònica de Marc Marzenit. Es tracta d’una aposta inèdita, tal com ha explicat aquest matí l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, acompanyat de Xavi Brufau, responsable de l’estudi Depastademoniato, que ha estat l’encarregat d’elaborar-ne el disseny, i del músic i productor musical de renom internacional Marc Marzenit.

Solsona ha indicat que la nova imatge corporativa s’anirà incorporant progressivament en les quatre pagines webs principals del consistori, en la renovació de les quals s’està treballant. Així, ha dit que la primera de les quals serà la de la piscina per després renovar les del consistori, la de la biblioteca comarcal Jaume Vila i la del Teatre l’Amistat. També ha dit que està previst incorporar la nova marca de ciutat a tota la  papereria municipal i elements comunicatius i d’imatge corporativa. L’alcalde ha mostrat la seva satisfacció per la participació en el projecte de dos creatius de renom de la ciutat, els quals han treballat des de la “implicació personal i el compromís amb el municipi” per crear una imatge “diferent i única” que ens ajudi a “situar en un nivell d’avantguarda les webs corporatives”.
           
Per la seva banda, Xavi Brufau ha explicat com el seu estudi de disseny han arribat a la creació d’aquesta "M" coronada amb un claudàtor partint de l’encàrrec fet pel consistori perquè la nova marca de Mollerussa tingués un “caràcter apolític que permetés que tota la ciutadania se la pogués fer seva”. Per això, ha afegit que la capella de Sant Isidori, del segle XVI, i la seva llinda han estat els elements cohesionadors del projecte creatiu, al qual s’ha volgut donar aquest imatge de modernitat amb un signe de puntuació d’actualitat com és el claudàtor. Brufau també ha indicat que aquesta imatge serà present a les quatre pàgines webs principals del consistori en què estan treballant conjuntament amb l’empresa Localprom per tal de donar-los consistència gràfica amb un llibre d’estil comú.  En aquest sentit, ha explicat que, per tal d’elaborar els símbols secundaris i identificatius d’aquestes quatre pàgines webs, s’ha partit dels elements arquitectònics més destacats de la façana de cadascun dels edificis, com són els set arcs del consistori, la quadricula de la vidriera del Teatre l’Amistat, les columnes de la biblioteca Jaume Vila i els nou finestrals de la piscina coberta.

El productor musical regala a la ciutat una cançó identificativa d’ús públic
 
Marc Marzenit, que s’ha mostrat encantat de participar en el projecte, ha explicat el procés de creació de les quatre sintonies que ha composat, fent una introspecció a cadascun dels espais per tal d’identificar totes les pàgines web, passant del ritme de bateria de la de la biblioteca a la successió harmònica de la del teatre o la síntesi granular de la de les piscines.  Així mateix, ha anunciat que ha volgut fer un regal a la ciutat composant una peça musical unint les quatre sintonies per tal que tinguin una entitat pròpia d’ús públic a l’abast de tothom renunciant als drets d’autor. 

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Manifest

Publicitat
Publicitat