Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

'La Ciutat de Lleida' i 7accents organitzen la XIX Assemblea de l'AMIC a Lleida

Ramon Grau, president de l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació, felicita el ‪'SE7'‬ pel premi a la millor nova publicació de Catalunya

Assemblea de l'AMIC, AMIC
Imatge de l'Assemblea de l'AMIC, ahir, a Lleida. (Foto: ACN)
L'AMIC ha celebrat aquest divendres a Lleida la XIX Assemblea anual amb una setantena de representants dels 260 mitjans amb què compta l'Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació. La jornada, organitzada pel diari La Ciutat de Lleida i per l'empresa 7accents, ha tingut lloc a la Facultat d'Agrònoms de la Universitat de Lleida (UdL). En començar l'Assemblea, Ramon Grau, president de l'AMIC, ha felicitat el SE7 pel premi a la millor nova publicació de Catalunya obtingut recentment de mans de la Federació d'Associacions d'Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals.


D'altra banda, Grau ha explicat l'acord amb l'ACN, que permetrà que els mitjans associats que ho desitgin puguin disposar dels serveis de subscripció de l'agència d'una forma més assequible, ja que l'associació assumirà un part del cost que això suposa. Segons Grau, és important que els mitjans de l'AMIC puguin nodrir-se d'informació de l'ACN pel fet que garanteix ''un bon servei que ajudarà a professionalitzar i donar més contingut a les publicacions''.
 
D'altra banda, i en relació a l'acord amb l'OJD, també va en la línia de fer més assequible l'auditoria de mitjans als associats ja que, segons Grau, l'objectiu de l'AMIC és que els qui en formen part estiguin ''plenament auditats i ho puguin demostrar amb les dades que facin falta''. El portal www.7accents.cat ja disposa d'OJD.
 
L'AMIC ha arribat aquest darrer any als 260 associats, una vintena més que l'any passat. D'aquests, un 50% són en format paper i el 50% restants són digitals. En aquest sentit, Grau confia en poder continuar l'expansió de l'Associació per d'alguna manera, poder-se constituir com ''la patronal del sector de la proximitat'' i treballar per donar eines al sector. Així mateix, Grau ha destacat que també han començat a treballar amb mitjans de les Illes Balears i el País Valencià.
 
Finalment, Grau ha remarcat que l'objectiu per al proper any serà continuar lluitant per ''aixecar el nivell de la professionalitat i demostrar la força conjunta'' que tenen els mitjans al territori. En aquest sentit, s'ha creat un departament comercial a l'Associació per reforçar precisament aquest àmbit i ''continuar sent referents en el sector''.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

La ciutat òrfena de model comercial

Se7opinions

Publicitat
Publicitat