Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

La Diputació de Lleida endega un programa per millorar la competitivitat de les oficines de turisme de la demarcació

Aposta per aprofundir en aspectes com ara la formació o la gestió estadística dels visitants que passen pels diferents punts d'informació

Diputació de Lleida, jornada, Juli Alegre, oficines de turisme, Patronat de Turisme
Els representants d'oficines de turisme lleidatanes, amb el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre, durant la trobada celebrada el 16 de març del 2016 a la Diputació lleidatana. (Foto: Diputació de Lleida)
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida està treballant en un programa específic per a oficines de turisme amb l'objectiu d'establir línies d'acció i de suport per millorar la seva competitivitat. Entre els eixos principals destaquen accions de formació específica, l'establiment de millores de la gestió estadística dels visitants que passen pels punts d'informació i l'aprofundiment en les necessitats específiques d'unes oficines que estan en primera línia de contacte amb els visitants. El Patronat de Turisme ha reunit aquest dimecres a Lleida representants de més d'una vintena de punts d'informació turística de la demarcació per conèixer les seves necessitats i establir noves vies de col·laboració. Les oficines de turisme del Pirineu i les Terres de Lleida han rebut durant els mesos de gener i febrer d'enguany un total de 10.092 visitants.


Segons dades de la Direcció General de Turisme, les oficines de turisme de les comarques lleidatanes han rebut durant gener i febrer de 2016 un total de 10.092 visitants. D'aquest total, 6.905 visitants van rebre informació turística dels tècnics i van omplir una enquesta, 2.841 van ser atesos pel personal de l'oficina i 346 només hi van entrar per agafar un fullet o consultar horaris de visites a punts d'atracció turística.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Admirat Josep

Se7opinions

Publicitat
Publicitat