Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

La Diputació de Lleida externalitza la seva gestió de mitjans

Fins ara se n'encarregava la mateixa corporació, però ahir es va anunciar la licitació pública del servei, que serà per a dos anys i costarà a les arques públiques més de 3 milions d'euros

ajuntaments, Diputació de Lleida, Joan Reñé, endeutament, pressupost
Quina/es agència/es gestionarà/n la publicitat de la Diputació de Lleida? (Foto: Arxiu)
La Diputació de Lleida ha licitat una oferta pública per adjudicar la seva planificació de mitjans a una empresa externa, segons ha informat la Generalitat de Catalunya. El valor del contracte serà de 3.140.000 euros (sense IVA) i tindrà dos anys de durada. Les agències seleccionades s'encarregaran de la planificació de mitjans, negociació i inserció de publicitat en els mitjans de comunicació, així com la fixació dels preus màxims o descomptes mínims dels mitjans. El que sorprèn del cas és que fins ara aquest servei es realitzava internament des de la mateixa Diputació de Lleida, però fonts pròximes a l'ens provincial han justificat aquesta decisió a 7accents basant-se en el fet que es tracta d'una fórmula "més còmoda" que ja han adoptat d'altres institucions, "tal com la Generalitat de Catalunya o l'Ajuntament de Barcelona".


Justament en relació amb la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, les tres agències de mitjans més reeixides en els respectius concursos públics i sobre les quals recauen més números a l'hora de quedar-se amb el contracte de la Diputació de Lleida són Carat, Zenith Media i Focus Media, que recentment s'han adjudicat la gestió de mitjans de l'Ajuntament de Barcelona, com ja van fer el 2008, el 2010, el 2011 i el 2013, aquell any juntament amb Media Planning. Les tres firmes també formen part de l'actual pool d'agències contractades per la Generalitat per a la gestió de la publicitat institucional. Anteriorment, Carat va ser adjudicatària en un concurs del Servei Català de Trànsit per a la gestió de la seva publicitat, de la mateixa manera que havia guanyat una licitació similar de l'Autoritat del Transport Metropolità de Barcelona l'any 2009, que un any més tard va recaure en Focus Media, al seu torn, l'agència adjudicatària del concurs organitzat per l'Agència de Residus de Catalunya el mateix 2009. Apostes sobre qui s'adjudicarà aquest contracte de la Diputació de Lleida?

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

La ciutat òrfena de model comercial

Se7opinions

Publicitat
Publicitat