Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

La Federació d'Hostaleria de Lleida es torna a queixar pel que considera "excés d'alarmisme" de l'administració

El seu president, Juan Antonio Serrano, critica que no es pensi prou en les conseqüències per al sector turístic quan no es compleixen les alarmes meteorològiques

nevada, temporal, Ponts
Imatge dels afores de Ponts, emblanquinats per la nevada d'aquest 27 de febrer de 2016. (Foto: ACN)
La Federació d'Hostaleria de Lleida s'ha tornat a queixar una vegada més pel que considera un "excés d'alarmisme" de l'administració davant d'un temporal com el d'aquest cap de setmana, que no ha provocat problemes rellevants. El president de l'entitat, Juan Antonio Serrano, critica que no es pensi prou en les conseqüències per al sector turístic quan no es compleixen les alarmes meteorològiques.


Serrano lamenta que "cada any, per desgràcia, estem parlant del mateix i ja n'estem una mica farts". El president de la Federació d'Hostaleria de Lleida assegura que s'han anul·lat més de la meitat de les reserves a la zona del Pirineu, però assegura que amb el nivell d'alarma que, segons ell, s'ha generat també s'ha perjudicat establiments d'altres zones d'interior i, fins i tot, de la costa o hotels de la ciutat de Barcelona.
 
Tot i reconèixer que cal prioritzar la seguretat, Serrano afegeix que "no pot ser és que es digui a la gent que no surti de casa, perquè les repercussions econòmiques són molt grans". "Fins i tot potser hi ha persones que volien anar a comprar a un centre comercial a 40 quilòmetres de casa seva i no ho han fet perquè s'ha avisat com si arribés la fi del món", afirma.
 
El president de la Federació d'Hostaleria de Lleida també s'ha queixat que si l'episodi meteorològic complicat és a l'estiu no s'actua des de l'administració amb el mateix zel per no perjudicar un sector "més fort i influent" com és el de costa.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Fruita amb injustícia social

Publicitat
Publicitat