Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

Fira de Lleida vol ampliar l'àrea d'influència de Lleida Ocasió un cop consolidat el públic de proximitat

La diovena edició del certamen de vehicles de segona mà manté vendes i visitants

Fira de Lleida, Lleida Ocasió, vechicles
Imatge de la penúltima edició de Lleida Ocasió. (Foto: Arxiu)
Fira de Lleida vol ampliar l'àrea influència de Lleida Ocasió un cop consolidat el públic de proximitat. La dinovena edició del certamen de vehicles de segona mà tanca portes aquest vespre mantenint les xifres de l'any passat: unes 150 operacions i uns 15.000 visitants. Ara el públic prové majoritàriament de Lleida i comarques properes i també n'arriba de la Franja i Tarragona.

Segons el director de la fira, Oriol Oró, l'objectiu de cara a la vintena edició és captar possibles compradors de més lluny. Lleida Ocasió ha exposat des de divendres 450 vehicles de primeres marques i de totes les gammes i preus. 

El tinent d'alcalde Rafel Peris ha explicat que les enquestes fetes als 27 expositors revelen que el 82% han fet els contactes que esperaven i un 79% també les vendes previstes. El 100% manifesten la seva voluntat de repetir. Peris ha recordat que en aquest tipus de fires algunes operacions s'acaben materialitzant dies després del certamen.

Segons els organitzadors, el tipus de cotxe que el públic demana més és el turisme mitjà amb uns preus entre els 10.000 i els 15.000 euros. També tenen bona sortida els tot terreny i les furgonetes com a vehicle industrial. Pel que fa al perfil del comprador, eminentment són joves i públic familiar, en moltes ocasions el primer cotxe per al fill o la filla que s'ha tret el carnet i també el segon vehicle de la casa. 

Aquest any també hi han participat nous sectors sobre assessorament en la compra de vehicles i productes de manteniment.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Fem escola

Se7opinions

Publicitat
Publicitat