Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

Posen en marxa el nou paquet turístic Olis de Terrer per donar a conèixer la cultura de l'oli al Segrià

La iniciativa ofereix degustacions i visites a molins de la comarca durant els caps de setmana de novembre i desembre

Ariadna Boixader, Juli Alegre, Maria José Invernon, Rosa Pujol, Olis de Terrer, Diputació de Lleida
La presentació del nou paquet turístic Olis de Terrer ha tingut lloc a la Diputació de Lleida. (Foto: Diputació de Lleida)
La Diputació de Lleida ha acollit aquest dimarts la presentació del nou paquet turístic Olis de Terrer, que ofereix durant els caps de setmana de novembre i desembre degustacions d'oli i visites a molins de localitats productores de la comarca del Segrià, en concret al Molí Aresté Teixidó de Serós, al Molí Mas de Vicenta d'Almatret i al Molí Simbionatur de Sarroca de Lleida. A més de les visites, aquests paquets turístics ofereixen d'altres activitats com ara tallers de sabó, passejades panoràmiques i oferta d'allotjament. La iniciativa, que se suma a les rutes dels Camins d'or líquid al Segrià sec, compta amb el suport de la Diputació de Lleida i el Consell Comarcal del Segrià.


La nova proposta turística ha estat organitzada per l'agència Olea Soul i és un projecte que promou l'apropament als pobles productors d'oli del Segrià durant els caps de setmana de novembre i desembre. La responsable d'Olea Soul, Ariadna Boixader, ha explicat que l'objectiu de la proposta és "conèixer cara a cara els productors i allò que s'amaga darrere de la producció de l'oli d'autor".
 
La vicepresidenta segona de la Diputació de Lleida, Rosa Pujol, ha explicat que aquesta iniciativa engloba tot un conjunt d'experiències al voltant de l'oli del Segrià que han organitzat tres molins de la comarca del Segrià. La presidenta del Consell Comarcal del Segrià, Maria José Invernon, ha explicat que després de l'èxit consolidat dels Camins d'or líquid, que any rere any han incrementat els visitants -l'any passat van ser 4.000 persones-, es pretén oferir una activitat complementària que consolidi l'atractiu turístic del Segrià.
 
Finalment, el director del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida, Juli Alegre, ha destacat que el territori lleidatà és "molt ric i variat" i que Lleida "és líder en l'autenticitat de l'oli que produeix". "Aquestes iniciatives privades ajuden a consolidar l'oferta turística del Segrià", ha afegit.

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Del local al global

Publicitat
Publicitat