Publicitat

Set accents

Informació de proximitat i periodisme reflexiu

Publicitat

Notícia

San Miguel Especial et fa viatjar a través de la seva nota de tast a un món d'experiències

“Tastar una gran cervesa és una experiència per als cinc sentits”, apunta Julio Cerezo, sommelier de cervesa

Groc or, fruites blanques, ordi maltejat, equilibri, ressons de cereals... Aquestes són algunes de les experiències que es poden gaudir quan es tasta una cervesa. Ricardo Garbera, tastador de cerveses, ens guia i trasllada a un món de sensacions en el nou anunci de San Miguel Especial.

Amb els nostres paladars i sentits, i a través de la nota de tast d'una bona cervesa, igual que succeeix quan s'aprecia un vi en una degustació, som capaços de descobrir, recórrer el món i sorprendre'ns. Un mapa sensorial que et fa viatjar per l'univers de la cervesa de qualitat. “Tastar una gran cervesa és una experiència per als cinc sentits: l'aspecte, aroma i sabor de San Miguel Especial parlen de la qualitat dels seus ingredients i del cuidat equilibri de la seva recepta”, afirma Julio Cerezo, sommel·lier de cervesa.

L'apreciació de retrogustos d'una nota de tast, alçar la copa per apreciar el seu color, el groc or del líquid, assaborir-la en petits glops... És un treball per a les nostres papil·les gustatives en el qual es barregen l'olfacte, el gust i la memòria i que culmina en les múltiples sensacions que ens ofereix aquesta beguda. Tot això és el que ha volgut plasmar l'agència de publicitat Lola MullenLowe, agència de l'any el 2016 en el Festival Iberoamericà El Sol: el recorregut i la personalitat d'una marca en la qual la qualitat destaca.

El vídeo utilitza el discurs d'un expert mestre cerveser mentre mostra amb imatges inspiradores com una bona cervesa està feta d'experiències. “Es tracta d'una gran campanya per a la marca, que des de 2015 no comptava amb un anunci publicitari en televisió. L'últim el va dirigir el cineasta Juan Antonio Bayona i narrava la nostra història, des del nostre naixement a Filipines i arribada a Espanya. Ara busquem transmetre les experiències que t'ofereix gaudir i compartir el nostre producte”, afirma Miguel Ángel Cabrero, director de màrqueting corporatiu de San Miguel.
 
L'espot ha estat rodat a Santiago de Xile, al desert i salar d’Atacama, a la ciutat de Valparaíso, i a diversos escenaris xilens, com Tunquén, Santo Domingo i El Canelo. S'ha estrenat el 5 de febrer en formats digitals i amb una peça audiovisual per a televisió de 3 segons (i d'altres dues versions de 20 segons).

Comentaris


No hi ha cap comentari


 
Publicitat

Edi7orial

Contra la vigilància global de les nostres vides

Publicitat
Publicitat